Anasayfa Haber İnmeyen Torrentler ve Hız Arttırma İle İlgili Duyuru
İnmeyen Torrentler ve Hız Arttırma İle İlgili Duyuru PDF Yazdır
Kullanıcı Değerlendirmesi: / 372
ZayıfEn iyi 
Son Haberler
barış tarafından yazıldı.   
Cuma, 19 Ağustos 2011 23:39

İnmeyen Torrentler İçin Uygulayın

İnmeyen ya da yarıda kalan torrentleriniz için aşağıdaki yöntemi uygulayın.

Resimdeki gibi hata alırsanız izleyiciler sekmesindeyken sağ tıklayın izleyici ekle diyin passkeyi değiştirin ya da izleyiciyi komple ekleyin.

NOT: İzleyicileri başka sitelerde paylaşmanız ileride dosya indirememenize sebep olacaktır. Sitenin devamlılığı için bu tür hareketlerde bulunmayınız.

İzleyici (Tracker) Link: TIKLAYIN

Alternatif İzleyici (Tracker) Link: TIKLAYIN

Arada boşluk bırakarak altına ya da üsttekinin yerine ekleyin.

BitComet kullananlar da listedeki torrente sağ tıklayıp özellikler diyerek girebilirler.

 

İlgili Video

Diğer Video

Hız arttırmak için de utorrentte Seçenekler > Tercihler e girerek ya da Ctrl+P ye basarak açılan pencerede Band Genişliğine gelip resimdeki gibi ayarlayın.

(Gönderme hızınızı dosyayı indirdikten sonra 0 ya da hangi hızda gönderim yapacaksanız ona göre ayarlayın.)

Sizin indirebilmeniz için seed yapanlar gibi siz de mutlaka başkaları için seed yani dosya gönderimi yapın.

Yeni çıkan torrentlerde yoğunluk olduğu için hızda düşüş olmaktadır. Yoğunluğu azaltmak için torrente özellikler diyerek izleyiciyi silip, DHT ve Eş değişimi arasında geçiş yaparak ya da tam tersi izleyici silmeyip DHT ve Eş değişimi önündeki işareti kaldırıp hız arttırmayı deneyebilirsiniz.

(Hangisinde fazla hız alıyorsanız o işaretli olsun hız düştükçe değiştirin.)

Son Güncelleme: Pazartesi, 26 Ağustos 2013 13:18
 

Yorumlar  

 
#120 Ali İhsan 23-01-2014 12:44
Merhaba bende sitenizin müdavimlerinden im fakat bazı torrentler zip için şifre istiyor bilginiz varsa yardım edebilir misiniz teşekkürler :)
Alıntı
 
 
#119 barış 14-01-2014 21:15
Alıntılandı dead man:
kardeşim bende 7 gb lık dosya indiriyordum yarın devam ederim diye pc kapadım tekrar açtıgımda torrent % 54 de kaldıgını ve devam etmedigini gördum bir sürü güncel tracker denedim ama devam ettiremedim bununla ilgili bilgin varmı peki ?


pc kapatıp açınca devam etmeme gibi durum olmaz. program düzgün kapanmamışsa dosyaların denetlenmesi yapılır. kendi yapmadıysa programda torrente sağ tıklayıp denetleme yaptır. ayrıca indirdiğin dosya bu siteden mi?
Alıntı
 
 
#118 dead man 14-01-2014 19:32
kardeşim bende 7 gb lık dosya indiriyordum yarın devam ederim diye pc kapadım tekrar açtıgımda torrent % 54 de kaldıgını ve devam etmedigini gördum bir sürü güncel tracker denedim ama devam ettiremedim bununla ilgili bilgin varmı peki ?
Alıntı
 
 
#117 Kaan 12-01-2014 23:05
Çok teşekkür ederim sizler iyi ki varsınız arkadaşlar ;-)
Alıntı
 
 
#116 Erkan 10-01-2014 20:22
admin sengoku jidai 434 mb 5 kb ile iniyr lütfen yardım edin yeni trackerler koyun veya mediafireye koyun torrnetleri
Alıntı
 
 
#115 fsdfsd 01-12-2013 02:46
ben 100 tane tracker eklemiştim torrent başlamamıştı sizin sayenizde 1 tracker ekledim şuan indirme hızım 700 kb çok sağolun
Alıntı
 
 
#114 Burak from Belgium 26-11-2013 02:14
Barış bey utorrent te bahsettiğiniz inmeme sorunuyla karşılaştığımız da izliyiciler kısmındaki linkimi yoksa alternatif izliyiciler kısmındaki linkimi ekleyelim. Saygılar.
Alıntı
 
 
#113 Gökhan 22-11-2013 16:07
En altta sizin eklediğiniz resimde dht filan olan kısımda seçiliyor ama benim o kısımlar gri ile kapatılmış nasıl düzeltebilirim veya torrent indirmek konusunda sıkıntı yaratır mı?
Alıntı
 
 
#112 hayalet 03-11-2013 16:19
hızım 0,02 ile 0,10 arasında gidip geliyordu sayende 800 oldu teşekkürler kardeşimm :roll:
Alıntı