Anasayfa Haber İnmeyen Torrentler ve Hız Arttırma İle İlgili Duyuru
İnmeyen Torrentler ve Hız Arttırma İle İlgili Duyuru PDF Yazdır
Kullanıcı Değerlendirmesi: / 674
ZayıfEn iyi 
Son Haberler
barış tarafından yazıldı.   
Cuma, 19 Ağustos 2011 23:39

İnmeyen Torrentler İçin Uygulayın

İnmeyen ya da yarıda kalan torrentleriniz için aşağıdaki yöntemi uygulayın.

Resimdeki gibi hata alırsanız izleyiciler sekmesindeyken sağ tıklayın izleyici ekle diyin passkeyi değiştirin ya da izleyiciyi komple ekleyin.

NOT: İzleyicileri başka sitelerde paylaşmanız ileride dosya indirememenize sebep olacaktır. Sitenin devamlılığı için bu tür hareketlerde bulunmayınız.

İzleyici (Tracker) Link: TIKLAYIN

Alternatif İzleyici (Tracker) Link: TIKLAYIN

Arada boşluk bırakarak altına ya da üsttekinin yerine ekleyin.

BitComet kullananlar da listedeki torrente sağ tıklayıp özellikler diyerek girebilirler.

 

İlgili Video

Diğer Video

Hız arttırmak için de utorrentte Seçenekler > Tercihler e girerek ya da Ctrl+P ye basarak açılan pencerede Band Genişliğine gelip resimdeki gibi ayarlayın.

(Gönderme hızınızı dosyayı indirdikten sonra 0 ya da hangi hızda gönderim yapacaksanız ona göre ayarlayın.)

Sizin indirebilmeniz için seed yapanlar gibi siz de mutlaka başkaları için seed yani dosya gönderimi yapın.

Yeni çıkan torrentlerde yoğunluk olduğu için hızda düşüş olmaktadır. Yoğunluğu azaltmak için torrente özellikler diyerek izleyiciyi silip, DHT ve Eş değişimi arasında geçiş yaparak ya da tam tersi izleyici silmeyip DHT ve Eş değişimi önündeki işareti kaldırıp hız arttırmayı deneyebilirsiniz.

(Hangisinde fazla hız alıyorsanız o işaretli olsun hız düştükçe değiştirin.)

Son Güncelleme: Pazartesi, 26 Ağustos 2013 13:18
 

Yorumlar  

 
#150 barış 21-08-2015 13:30
Alıntılandı EnesKaplan:
ya bnm torrent yavaştı ayarları deiştim hızlandı sn ed 1.5 mb ile felan indiriodu fakat nolduysa son zamanlarda 300 den aşağıda indirio

Adil Kullanım Noktası kısıtlamasından dır. 50 GB indirmeden sonra hız 3mbps'ye düşer ortalama 300-400 kb arası olur indirme hızı.
Alıntı
 
 
#149 barış 21-08-2015 13:29
Alıntılandı yardım:
indiriyordum yüzde 47.1 de kaldı eşlere bağlanılıyor dedi ve inmeye devam etmedi ne yapabilirim.

Tracker ekleyin fakat çok eski torrentler şansa kalmış bir durum. Paylaşan yoksa zor inmesi.
Alıntı
 
 
#148 yardım 19-08-2015 20:00
bişi deme unuttum ve bu arada inerken erişim hep 1 deydi.
Alıntı
 
 
#147 yardım 19-08-2015 19:59
indiriyordum yüzde 47.1 de kaldı eşlere bağlanılıyor dedi ve inmeye devam etmedi ne yapabilirim.
Alıntı
 
 
#146 EnesKaplan 19-08-2015 19:57
ya bnm torrent yavaştı ayarları deiştim hızlandı sn ed 1.5 mb ile felan indiriodu fakat nolduysa son zamanlarda 300 den aşağıda indirio
Alıntı
 
 
#145 yardım 19-08-2015 16:21
indirme hiç başlamıyodu .dediklerinizi deneyince hız 225 kbs ye kadar çıktı.arasıra 50 ye kada düşü ama yinede çok iyi.Allah sizden razı olsun eliniz dert görmesin:)teşek kürler Oyunkurucu.net.
Alıntı
 
 
#144 Ac3 03-08-2015 00:59
1.02 versiyonunun skidrow olan surumu indirsen sonraki proper reloaded versiyon olan updatelerle kursam sorun cikarmi ? 1.02 versiyonunun proper olan surumunu bulamadim skidrow ama 1-2 link var. ama sonraki 1.03, 1.04 olan proper ( reloaded ) versiyonlarni indirdim . uyusmazlik olurmu ?
Alıntı
 
 
#143 barış 02-08-2015 21:07
Alıntılandı Ac3:
oyunkurucu.net/.../...
bu update torrentde indiremedim,cal ismiyo yardim ede bilirmisiniz?

internette arattırın o torrentin ismiyle link vb vardır mutlaka. eskiyince torrentler inmeme durumu oluyor.
Alıntı
 
 
#142 Ac3 02-08-2015 04:59
oyunkurucu.net/.../...
bu update torrentde indiremedim,cal ismiyo yardim ede bilirmisiniz?
Alıntı
 
 
#141 Ömer Ergün 09-07-2015 11:05 Alıntı